מרכז הרמוניה
מרכז התפתחות ומומחיות
לעולם החברתי-רגשי
מי אנחנו
כל חיינו אנו מחפשים אחרי מילת המפתח ״איזון״.
אנו מוצפים מהלחצים של החיים ההזדמנויות הבלתי פוסקות, מהרצון שלנו לממש את עצמנו ומהמציאות מתנגשת מול העיניים. ילדים עם קשיים רגשיים, תחושתיים חשים מבולבלים וזקוקים לתיווך מתמיד על מנת לעשות סדר בעולמם הפנימי.
כאן בהרמוניה בתהליך משותף ילד-הורה-מטפלת נאפשר לילד כלים לגלות בעצמו את הכוחות שבו, לעשות סדר, גבולות פנימיים, לגלות מי הוא וללמוד על עצמו.
ההורה יחווה את הקשר ממקום בטוח תוך הבנה לצרכי הילד עם הדרכה משותפת.
מתבגרים שזקוקים לתהליך טיפולי על מנת להבין את עצמם, לשחרר מחשבות, התחברות לזהות ולעולמם הפנימי.
בתי ספר, ארגונים וכל מי שמגיע איתנו במגע אנו נותנים את המענה הטוב ביותר באמצעות סדנאות, פיתוח מקצועי והכשרות, משחקים וערכות חברתיות רגשיות!
הרמוניה זו הכתובת, תוך ניסיון לתת מענה מעמיק לכל קושי או בעיה…
מוצרי המומחיות שלנו
משחקים חברתיים רגשיים
המשחקים והערכות שלנו יכולים לפתוח כל מפגש חברתי וטיפולי, ליצור את השיתוף פעולה דרך החוויה ההשלכתית ואימון השרירים הרגשיים המוביל לשינוי משמעותי.
רוצים שהילד שלכם יהיה מיומן חברתית, מווסת רגשית? היכולת שלו להתנהל עם הסביבה תהיה פשוטה וקלה יותר?
מחקרים מוכיחים שההשפעה הישירה של הורה מיטיב גדולה במאות אחוזים מכל השפעה אחרת.
קורסים אונליין
קורס אונליין הוא ההזדמנות ליצור את השינוי האופטימלי ורכישת הידע ללא יציאה מהבית. בזמן ובמרחב הנוחות שלך. הקורסים כוללים התפתחות אישית, הורית ומקצועית. בחר.י את הקורס המתאים לך להתפתחות המקצועית שלך..
חנות הקורסים היא המרחב למומחיות שלכם שתוביל אתכם להצלחה ולהבנת העולם הרגשי חברתי שלך ושל ילדיך באופן הטוב ביותר! תוכלו לתת מענה מקצועי ולהיות המומחים של עצמכם ושל המונחים שלכם…
התוכניות החינוכיות שלנו
טעימה מהתכנים
בסרטון זה תחוו טעימה מהתכנים, הרוח וההשראה שאנו מעניקים לכל משפחת מרכז הרמוניה ולכל מי שרוצה לקחת חלק בהתפתחות הרגשית החברתית.
לקוחות מספרים
דוקטורנטית רבקה יקירה,
אני אמא של אגם,
רוצה להודות לך מהלב אל הלב!
את לא יודעת איך שהצלחת לגרום לילדים שלי להשתנות בזכות ההנחיה שלך והמשחקים המדהימים הם היום הרבה יותר נינוחים וההתנהגות שלהם עם מודעות וסיפוק עצמי…
את פשוט שליחה!!!
היי רבקה יקירה,
רציתי לשתף שנעזרתי בקלפים שלך "מחרדה להכלה" עם הרבה ילדים ותלמידים בכיתות באופקים במהלך נובמבר ותחילת דצמבר והם איפשרו שיח רגשי מרגש.
הקלפים מאומרים נהדר ומזמנים שיח נהדר ומשמעותי עבור עצמם והקבוצה.
תודההה❤️
שרון,
מטפלת באומנויות
רבקה יקרה,
תודה על הגישה הבהירות והמקצועיות!!
בקורס נחשפתי למושגים חשובים והכרחיים להתמודדות עם אתגרים ומשברים שונים. במציאות זו קיימות תגובות נפשיות פיזיות ופסיכולוגיות המשפיעות על התפקודים השונים במעגל האישי המשפחתי הקהילתי ועוד. המודל הסלוטוגני המוביל לתחושת קוהרנטיות יש בו מימד השפעה כביר על היכולת להתנער ממשבר ולקחת חלק פעיל בתקומה האישית ובהשפעה על האחר ובסיפור שלי, היכולת לנהל את עצמי ולהצליח להשפיע באופן מיטבי על המעגלים בסביבתי. הקורס אפשר לי להתבונן ממעוף הציפור על התהליכים האינטנסיביים אותם עברתי בשנה האחרונה, לשאוב כוח ולטפוח לעצמי על השכם!
ושנדע ימים טובים יותר ובע"ה יחד ננצח!!!
בהערכה רבה,
אביבה.
נהנתי לצפות בקורס.
הפלטפורמה נגישה והכלים יישומים.
התחלתי להשתמש עם הבן שלי בנושא השלמת המידע החברתי ואני רואה שינוי.
תודה רבקה!
חיבוק מרחוק..
מירה
רבקה יקירה,
אני רוצה להודות לך על הטיפול המסור בבן שלי א.ח.
היית תמיד קשובה ובעלת סבלנות רבה לבעיות של החרדה בעקבות צבע אדום.
הרגשתי שיפור בהתנהגות של הבן שלי בעקבות הטיפול.
אני מודה לך רבקה על כל העזרה והתמיכה❣️
ריקי,
אמא של א.
עבורי חוויית הלמידה בקורס זה – תנועתית מעצם הדרישה למשימות שונות ומגוונות וגמישה מעצם היותה מאפשרת חשיבה פתוחה ויצירתית שניתן היה לייחס לה משמעות סובייקטיבית.
הרגשתי שהלמידה הייתה ממקום של מודלינג, ניסיון, רצון טוב, אמונה ואהבה. ועל כך, תודה לך רבקה.
אסיים בדבריו של המשורר אהרון בס, כמה עמוק / אהרון בס:
כמה עמוק אתה מסוגל לגעת בנפשו של אדם אחר קשורה אך ורק בכמה עמוק אתה מסוגל לגעת בנפש שלך עצמך.
רבקה יקרה!!
תודה על האפשרות וההזדמנות "לגעת…"
שריתה
הי רבקה,
רציתי להודות לך באופן אישי היתה השתלמות מדהימה…
מזמן לא נהנתי כך מהתכנים שנחשפתי אליהם.
ההשתלמות הייתה מלווה במגוון אמצעי הוראה זום מאמרים סרטונים שלך והכל הועבר בצורה נינוחה ונעימה.
כל כך נרתמתי שלא נעדרתי משום מפגש וקראתי כל מאמר בשקיקה…
יישר כח ואמן שיהיו עוד השתלמויות שלך,
אשמח להרשם גם בעתיד.
תודה והיה נעים להכיר❤️
ד"ר רבקה אחת הנשים העוצמתיות, פשוט השראה.
אמן שיותר אנשים יחשפו למרכז הרמוניה – יעוץ וטיפול רגשי ויעשה שינוי למען ילדי ישראל.
מילה כהן.
רבקה יקרה,
מדהים ביותר, את לא מבינה איזה סדר זה עשה לי בנושא המנהיגות, פשוט וואו.
אני הולכת שוב לשמוע את ההרצאה שלך, להפנים עוד, פשוט מיוחד והתחברתי הכי למנהיגות בהדדיות, אני כך פועלת בגני, רק מה, לפעמים כשאני בלחץ אז אני מחפשת את השליטה הזו שלא תברח.
את אלופה.
מירב כהן
ד"ר רבקה היקרה!
רוצה לומר לך תודה רבה על השתלמות יוצאת דופן, שונה, שתורמת כה רבות לנו באופן אישי ובאופן מקצועי.
תודה על ארגז כלים עשיר מגוון ומיוחד.
הערכה נהדרת, משופעת ברעיונות אדירים ובאביזרים איכותיים. ישר כח.
תודה על הכבוד הרב שנתת לנו.
על הסבלנות והסובלנות, על האמפתיה ועל מגוון הרעיונות והפעילויות.
השתלמות מבורכת.
תודה רבה🙏❤️
שבת שלום🍷🇮🇱
בהוקרה, שלומית מנהלת גן.
רבקה המקסימה,
היית לבני נהדרת, עשית עבודה לתפארת, נתת לבני מקום להתבטא ואת הביטחון להצליח ובזכותך את יכולותיו הוא מוכיח הדרך לא קלה, אך התוצאות שוות כל רגע קשה.
אותך אנו מעריכים על-זה, תמשיכי ללוות עוד ילדים מיוחדים כמו בני לאורך הדרך וראי שהתוצאה רבת-ערך.
יש עוד מילים רבות לשבח אותך רבקה,
ברכה אחת לא מספיקה,
במילה אחת אנסה לכלול, תודה!
מ.ד
רבקה היקרה,
מה שלומך?
מקווה שאת בסדר עד כמה שאפשר בתקופה הקשה הזאת.
בטח עוזרת להמון ילדים שעברו טראומה בעקבות מה שקרה.
תודה רבה על העזרה לליזה. היא אמרה שאחרי שיחה איתך היא יותר שמחה ומאושרת.
מעריכה מאוד.
בתקווה לימים שקטים ❤️
שבת שלום ❤️
מסכימה ומחזקת!
היה כיף להקשיב, ללמוד ולהדהד בנושאים שעלו.
תודה רבה! ♥️
ובנימה אישית אלייך רבקה!
אני מודה לך מעומק ליבי על ההזדמנות ללמידה משמעותית אמיתית ומהנה ועל היותך שליחה של נושא ותחום כל כך חשוב! נהניתי מכל רגע ולמדתי המון! תודה על הזדמנות לבהירות וריפוי אמיתי עבורי ועבור הילדים שלי/שאיתי.
מברכת אותך בהמשך עשייה נפלאה, מלאה באור שפע ואהבה!
אעביר הלאה לכל המעוניין, הורים וילדים, אנשי מקצוע וקולגות ובפרט לאחותי עופרה יוסף נגר, מרפאה בעיסוק התפתחותית ומטפלת הוליסטית שמאוד התרשמה ואהבה לשמוע על ההשתלמות.
בהערכה גדולה אלייך, בברכת בריאות איתנה וחג שמח.
היה מפגש מעניין, מלמד ונעים.
תודה רבה!!
🩷🩷
רבקה יקרה
תודה רבה על הכל,
על שנתיים מלאות עומק ולמידה משמעותית,
נהנתי מאוד ויצאתי עם ארגז כלים משובח להמשך הדרך.
תודה שנתת מענה לכל שאלה ותמיד היית זמינה עבורנו
❤️❤️
שוגי,
קרית מלאכי
רבקה יקירה,
תודה רבה על המילים החמות ועל הליווי לאורך כל הדרך 💫
שמחה מאוד על ההזדמנות לקחת חלק, ללמוד, לשתף ולהתפתח .
אשמח להמשיך ולהיות חלק גם בהמשך בתוכניות ובהשתלמויות הבאות ❤️
בהערכה רבה!
חנאן.
"איננו מחדשים דבר,
עבודתנו היא רק להאיר על מה שחבוי בתוכו של אדם"
(ר' מנחם מקוצק)
רבקה יקרה, זה פשוט את! הארת אותי ואת דרכי…
כל מילה שאוסיף תגרע.
תודה
ושוב תודה…
כותב לך כעת כיוון שאני מרגיש כבר עכשיו געגוע עז, ואני לא מפסיק לדמוע.
בנוסף אני רוצה להודות לך על שנה מדהימה בה נכנסת לי ללב כמו חץ, שנה שהיה בה המון המון המון שינויים של תפיסות עולם שלי – ועזרת לי להסתכל על המון דברים בפאן החיובי.
שינויים של מקום שינויים של מורים, ועוד המון מקרים ושינויים בהם עזרת ותמכת בלי שאפילו ביקשתי…
תודה רבה רבה רבה רבקה היועצת שלי,
אני כל כך מתרגש ואני מרגיש שהייתה לי זכות אדירה!!! להכיר אותך תודה תודה תודה (אין סוף) זכות עצומה שלא ניתן לאמוד אותה, תודה ❤❤❤
א.ש 3
ברצוני להודות לרבקה אלקובי
על ההזדמנות להיות נוכחת בקורס כל כך משמעותי עבורי.
הקורס נתן לי הסתכלות עצמית פנימית, נתן לי לדייק את עצמי לגלות את עצמי על מנת להיות במקום טוב יותר.
קיבלתי כלים איך להתמודד טוב יותר בזמנים של משבר, ואיך להוביל את הקרובים אלי (התלמידים , המשפחה) להתמודד טוב יותר עם המצב ולעבור את המשברים בצורה טובה יותר.
מודה ומתוודה שהקורס היה לי כל כך מעניין שלא נעדרתי מאף מפגש ואפילו נכנסתי לסרטונים ומאמרים נוספים של רבקה שלא היו חובה, נהניתי לקרוא וללמוד. מה גם שרבקה מעבירה את ההשתלמות עם מגוון אמצעי הוראה פעם זה סרטון פעם זה זום ופעם מאמר שכתבה והכל בנועם בצורה מובנת ונגישה לקהל הרחב.
בהערכה גדולה,
סמדר לביא
ד"ר רבקה היקרה,
במסגרת התוכנית החברתית שלכם במרכז הרמוניה בבית הספר זכינו שהתלמידים יהיו בתהליך משמעותי של למידה חברתית דרך משחק וחוויה.
הצוות של מרכז הרמוניה הפגין מקצועיות רבה, בהירות ורגישות רבה גם ברגעים של אתגרים התנהגותיים מצד התלמידים ידע להגיב בנעימות, בסבלנות ובאופן מכבד.
במהלך המפגשים הילדים למדו, באמצעות משחקים חברתיים חווייתיים ותואמי גיל, מהי אחריות אישית, חברות טובה, שיתוף פעולה וכבוד הדדי.
ניכר היה כי התלמידים הגיעו לכל מפגש בשמחה ובציפייה, ואף הביעו אכזבה עם סיום הפעילות.
שמחנו מאוד לארח את התוכנית בבית ספרנו ולשים דגש על חיזוק האקלים הכיתתי והחברתי, מתוך אמונה כי מיומנויות חברתיות הן בסיס חיוני לצמיחה אישית וללמידה מיטבית.
בהערכה והוקרה,
בת אורן
מנהלת ביה"ס חמד הרב קוק
רבקה יקרה,
כשמך כן את ממלאה ונדיבה.
את מדהימה העברת את הקורס בצורה נפלאה ביותר בצורה אמיתית כאילו כיף להפתח אלייך.
ולדבר על הכל אין לי ספק שהגעת אלי ללב רק בגלל האוטנתיות שלך.
וזה כל כך כיף לקבל ממך!
תודה רבה על הכל.
מירב
היי רבקה יקירה לי מאוד,
התלמידים שלי כ"כ נהנים מהמשחקים והקלפים ממש מתלהבים!!!
פשוט תענוג!!! הם מבקשים כל הזמן את המשחקים של "מרכז הרמוניה" וכל הזמן שואלים מה זה הרמוניה? ואני נהנית להסביר "שהמשחקים והערכות עוזרים לנו להגיע להרמוניה".
תודה לך!
אוהבת המון ❤️ ❤️
רחלי לוי
צוות יקר,
רציתי לשתף שהשתתפתי היום בהרצאה של רבקה אלקובי האלופה.
היה משמעותי, מקצועי ומרגש. נכנסו מלא אנשים ושיתפו ברגשות ובתחושות.
ממש היו צריכים את התמיכה המקצועית של רבקה.
תודה רבה רבקה יקרה❤️
ז'נה, אשדוד
משתפת שהייתי בהרצאה
"ממעגל הדאגה למעגל ההשפעה"
של רבקה אלקובי.
רבקה היית מדהימה וקשובה לכולם,
המשתתפים חשו אותך ואת האור שלך זה היה עוצמתי ומשמעותי,
רובם שיתפו בכנות רבה.
ישר כח רבקה, אלופה
מסכימה עם הבנות. היה פשוט תענוג!
רבקה, תודה על ההסברים המעמיקים ועל נקודת המבט החדשה שהענקת לנו על דברים שאנחנו כבר מכירות.
היה מלמד ומעשיר מאוד!
🌹❤️❣️🌹
תודה רבה על על המפגשים עם כנרת שתרמו רבות לשיראל.
במפגשים עם כנרת עלו נקודות וסימני שאלה בהקשר להמשך מתן מענה עבורה, ואנחנו כהורים מודים לה על כך ואנחנו בשלבי הבנה מה צריך לברר ואנחנו ממש על זה(איבחון) ועוד.
אני כהורה קיבלתי תמונה יותר רחבה על שיראל ואת זה חיפשתי להבין שנים עם מטפלים שלא הצליחו לפענח לי.
אני מכירה את החלקים הקטנים בבת שלי אבל עכשיו הפאזל יותר הסתדר לי וזה בזכות כנרת.
שיראל חיכתה כל יום שני למפגש עם כנרת, ידעה שהיא נותנת לה אויר משבוע לשבוע קשובה לה ולמה שהיא מביאה למפגש, וזה ממש עזר לה הן ברגישת הרבה שיש לה בכל מצב או בקושי החברתי שקיים.
תודה לכנרת שלנו האלופה ממש.
שירבו מטפלים כמוה.
ותודה לכם כארגון שאתם עם צוות שכזה.🙏🏽❤️❤️
שלום רב!
ברצוני להודות מקרב לב, על המרצה הגב' רבקה אלקובי.
היא מלמדת מאד מעניין, והכי הכי אהבתי שהיא נותנת לנו כלים פרקטיים מאד לעבוד עם ילדי הגן וזה עוזר לי גם עם הילדים שלי.
היא אישה עם ידע רחב ונירחב, מקצועית ועם חיוך ואמפתיה מדהימה!!!
תודה ענקית!
שירה הלוי
גננת מובילה, ירושלים
רבקה אהובה,
את נפלאות המקצועיות, האיכות והסבלנות למדנו ממך, שנה שלמה של מפגשים מעצימים אנו בטוחות כי מכאן יצאנו עם כלים מתאימים…
מקוות להיות נשות החינוך שכיוונת אותנו להיות:
רגישות, אחראיות והכי חשוב על אף ילד לא מוותרות תוך הקשבה וראיה רחבה.
סטודנטיות ח"מ
בננו מטופל באופן מוצלח ביותר אצל רבקה אלקובי שמתמחה בטיפול בילדים על הספקטרום האוטיסטי.
היא מסייעת לו בהקניית כלים להתמודדות בחיי היומיום, זיהוי סיטואציות חברתיות ובניית אנציקלופדיה חברתית.
בננו זקוק מאוד לכלים אלו על מנת להשתלב עם חבריו לכיתה.
מטפלים אחרים בקופה לא הצליחו לענות עבורנו על צרכים אלה הייחודיים לילדי ה-ASD.
רבקה מצליחה להעניק לו טיפול הוליסטי מנקודת מבט מרחבית ייחודית.
מודים ומוקירים את מי שאת בשבילנו…
ההורים

















