מרכז הרמוניה
מרכז התפתחות ומומחיות
לעולם החברתי-רגשי
מי אנחנו
כל חיינו אנו מחפשים אחרי מילת המפתח ״איזון״.
אנו מוצפים מהלחצים של החיים ההזדמנויות הבלתי פוסקות, מהרצון שלנו לממש את עצמנו ומהמציאות מתנגשת מול העיניים. ילדים עם קשיים רגשיים, תחושתיים חשים מבולבלים וזקוקים לתיווך מתמיד על מנת לעשות סדר בעולמם הפנימי.
כאן בהרמוניה בתהליך משותף ילד-הורה-מטפלת נאפשר לילד כלים לגלות בעצמו את הכוחות שבו, לעשות סדר, גבולות פנימיים, לגלות מי הוא וללמוד על עצמו.
ההורה יחווה את הקשר ממקום בטוח תוך הבנה לצרכי הילד עם הדרכה משותפת.
מתבגרים שזקוקים לתהליך טיפולי על מנת להבין את עצמם, לשחרר מחשבות, התחברות לזהות ולעולמם הפנימי.
בתי ספר, ארגונים וכל מי שמגיע איתנו במגע אנו נותנים את המענה הטוב ביותר באמצעות סדנאות, פיתוח מקצועי והכשרות, משחקים וערכות חברתיות רגשיות!
הרמוניה זו הכתובת, תוך ניסיון לתת מענה מעמיק לכל קושי או בעיה…
מוצרי המומחיות שלנו
משחקים חברתיים רגשיים
המשחקים והערכות שלנו יכולים לפתוח כל מפגש חברתי וטיפולי, ליצור את השיתוף פעולה דרך החוויה ההשלכתית ואימון השרירים הרגשיים המוביל לשינוי משמעותי.
רוצים שהילד שלכם יהיה מיומן חברתית, מווסת רגשית? היכולת שלו להתנהל עם הסביבה תהיה פשוטה וקלה יותר?
מחקרים מוכיחים שההשפעה הישירה של הורה מיטיב גדולה במאות אחוזים מכל השפעה אחרת.
קורסים אונליין
קורס אונליין הוא ההזדמנות ליצור את השינוי האופטימלי ורכישת הידע ללא יציאה מהבית. בזמן ובמרחב הנוחות שלך. הקורסים כוללים התפתחות אישית, הורית ומקצועית. בחר.י את הקורס המתאים לך להתפתחות המקצועית שלך..
חנות הקורסים היא המרחב למומחיות שלכם שתוביל אתכם להצלחה ולהבנת העולם הרגשי חברתי שלך ושל ילדיך באופן הטוב ביותר! תוכלו לתת מענה מקצועי ולהיות המומחים של עצמכם ושל המונחים שלכם…
התוכניות החינוכיות שלנו
טעימה מהתכנים
בסרטון זה תחוו טעימה מהתכנים, הרוח וההשראה שאנו מעניקים לכל משפחת מרכז הרמוניה ולכל מי שרוצה לקחת חלק בהתפתחות הרגשית החברתית.
לקוחות מספרים
רבקה יקירה,
תודה עליך ועל הקורס המדהים שלך על מנהיגות ותהליכי פסיכופדגוגיה.
אני עוברת תקופה לא פשוטה כשבעלי במילואים כ"כ הרבה זמן שכבר הפסקתי לספור.. ואני עם הילדים והעבודה בתוך כל הבלאגן ובשעות שקשה עוזר לי לחשוב על הנקודות המאירות שביום ובחיים לשים לב לכל דבר טוב קטן ולהודות עליו ואז פתאום אני קולטת שהמציאות מסביבי מורכבת גם מהרבה טוב והמבט הזה שלך מאיר אותי ונותן כח להמשך…
תודה עליך❤️
צהלה קאופמן.
היי רבקה יקירה לי מאוד,
התלמידים שלי כ"כ נהנים מהמשחקים והקלפים ממש מתלהבים!!!
פשוט תענוג!!! הם מבקשים כל הזמן את המשחקים של "מרכז הרמוניה" וכל הזמן שואלים מה זה הרמוניה? ואני נהנית להסביר "שהמשחקים והערכות עוזרים לנו להגיע להרמוניה".
תודה לך!
אוהבת המון ❤️ ❤️
רחלי לוי
שלום רבקה,
זו נדיה לוי, מההשתלמות בימי ראשון, מקרית מלאכי.
מה שלומך?
ברצוני להודות לך אישית על הטיפים הטובים והמועילים!
על הלמידה שנותנת לי כלים שימושיים ביותר בשטח העבודה ובבית עם הילדים שלי.
אין מילים להודות ולהעריך את עבודתך הנאמנה!
רבקה היקרה!
לעונג לנו להביע תודה והערכה על היותך חלק מצוות היחידה לכניסה להוראה במכללה האקדמית אחוה.
בשנה מורכבת ולא רגילה זו, נרתמת למשימת ההוראה וגילית נכונות, גמישות והכלה של הסטודנטיות בסדנא שלך.
אנו בטוחות שבכל מקום בו תהיי, תתרמי רבות מניסיונך ומאורך רוחך לקידום ולרווחת מורים וסטודנטים.
אנו מאחלות לך המשך עשייה מבורכת בשדות החינוך ומקוות שבעתיד יצטלבו דרכינו ונשוב ונשתף פעולה.
בהערכה רבה רבה
דר' יעל שגב, ראשת היחידה לכניסה להוראה
דר' אורנה הייזמן, רכזת חממות
המכללה האקדמית אחוה
רבקה אהובה,
את נפלאות המקצועיות, האיכות והסבלנות למדנו ממך, שנה שלמה של מפגשים מעצימים אנו בטוחות כי מכאן יצאנו עם כלים מתאימים…
מקוות להיות נשות החינוך שכיוונת אותנו להיות:
רגישות, אחראיות והכי חשוב על אף ילד לא מוותרות תוך הקשבה וראיה רחבה.
סטודנטיות ח"מ
שלום רב!
ברצוני להודות מקרב לב, על המרצה הגב' רבקה אלקובי.
היא מלמדת מאד מעניין, והכי הכי אהבתי שהיא נותנת לנו כלים פרקטיים מאד לעבוד עם ילדי הגן וזה עוזר לי גם עם הילדים שלי.
היא אישה עם ידע רחב ונירחב, מקצועית ועם חיוך ואמפתיה מדהימה!!!
תודה ענקית!
שירה הלוי
גננת מובילה, ירושלים
רבקה יקרה,
מדהים ביותר, את לא מבינה איזה סדר זה עשה לי בנושא המנהיגות, פשוט וואו.
אני הולכת שוב לשמוע את ההרצאה שלך, להפנים עוד, פשוט מיוחד והתחברתי הכי למנהיגות בהדדיות, אני כך פועלת בגני, רק מה, לפעמים כשאני בלחץ אז אני מחפשת את השליטה הזו שלא תברח.
את אלופה.
מירב כהן
היה מפגש מעניין, מלמד ונעים.
תודה רבה!!
🩷🩷
רבקה יקרה,
אני לא מהמחמיאים והאופטימיים
הבן שלי כבר בן 14… ולא האמנתי שמשהו ישתנה…
שתדעי שהזזת לו כמה מחשבות ודפוסים בראש וזה מבורך…
הוא פשוט אחר… אפשר לשוחח איתו ולהניע אותו לעשיה חיובית.
תודה שהכרנו אותך ושאת שליחה נאמנה…
מעריכים
אחוה וניר
תודה רבה על על המפגשים עם כנרת שתרמו רבות לשיראל.
במפגשים עם כנרת עלו נקודות וסימני שאלה בהקשר להמשך מתן מענה עבורה, ואנחנו כהורים מודים לה על כך ואנחנו בשלבי הבנה מה צריך לברר ואנחנו ממש על זה(איבחון) ועוד.
אני כהורה קיבלתי תמונה יותר רחבה על שיראל ואת זה חיפשתי להבין שנים עם מטפלים שלא הצליחו לפענח לי.
אני מכירה את החלקים הקטנים בבת שלי אבל עכשיו הפאזל יותר הסתדר לי וזה בזכות כנרת.
שיראל חיכתה כל יום שני למפגש עם כנרת, ידעה שהיא נותנת לה אויר משבוע לשבוע קשובה לה ולמה שהיא מביאה למפגש, וזה ממש עזר לה הן ברגישת הרבה שיש לה בכל מצב או בקושי החברתי שקיים.
תודה לכנרת שלנו האלופה ממש.
שירבו מטפלים כמוה.
ותודה לכם כארגון שאתם עם צוות שכזה.🙏🏽❤️❤️
רבקה יקרה,
תודה על הגישה הבהירות והמקצועיות!!
בקורס נחשפתי למושגים חשובים והכרחיים להתמודדות עם אתגרים ומשברים שונים. במציאות זו קיימות תגובות נפשיות פיזיות ופסיכולוגיות המשפיעות על התפקודים השונים במעגל האישי המשפחתי הקהילתי ועוד. המודל הסלוטוגני המוביל לתחושת קוהרנטיות יש בו מימד השפעה כביר על היכולת להתנער ממשבר ולקחת חלק פעיל בתקומה האישית ובהשפעה על האחר ובסיפור שלי, היכולת לנהל את עצמי ולהצליח להשפיע באופן מיטבי על המעגלים בסביבתי. הקורס אפשר לי להתבונן ממעוף הציפור על התהליכים האינטנסיביים אותם עברתי בשנה האחרונה, לשאוב כוח ולטפוח לעצמי על השכם!
ושנדע ימים טובים יותר ובע"ה יחד ננצח!!!
בהערכה רבה,
אביבה.
רבקה יקרה,
זו הפעם הראשונה שאני נרשמתי להשתלמות כל כך מיוחדת, והייתי מופתעת לטובה ושמחה מאוד להכיר אותך גם בפן האישי וגם בפן המקצועי.
נהניתי מאוד מהאווירה שיצרת בחדר והתחברתי במיוחד לפעילות עם הקלפים. התרשמתי מהגבולות הברורים שאת מציבה, ובמקביל מהיכולת שלך לראות את האדם שמאחורי הדברים, ברגישות ובדיוק.
אשמח מאוד להמשיך ללמוד ממך גם בהמשך.
תודה רבה,
אירית
רבקה יקירה,
תודה רבה על המילים החמות ועל הליווי לאורך כל הדרך 💫
שמחה מאוד על ההזדמנות לקחת חלק, ללמוד, לשתף ולהתפתח .
אשמח להמשיך ולהיות חלק גם בהמשך בתוכניות ובהשתלמויות הבאות ❤️
בהערכה רבה!
חנאן.
רבקה מהממת,
רציתי כבר לרשום לך מזמן אך לא יצא לי.
אני רוצה לומר לך שהערכות המדהימות שלך: "מחרדה להכלה" שהגיעו לכל המשפחות בנתיבות בימי המלחמה, היו לעזר ושחרור גדול, עשיתי את אותם לתלמידים שלי וזה היה השיעור פתיחה!!
שמחתי לראות את ה- B-friend על גבי הכרטיסים שמכירה את מי שעומד מאחוריהם קצת יותר מקרוב, זה עשה לי פשוט טוב על הלב.
תמשיכי להקרין מהטוב שלך החוצה.
מתגעגעת ואוהבת,
אוסנת ביטון❤️
רבקה יקירה,
אני רוצה להודות לך על הטיפול המסור בבן שלי א.ח.
היית תמיד קשובה ובעלת סבלנות רבה לבעיות של החרדה בעקבות צבע אדום.
הרגשתי שיפור בהתנהגות של הבן שלי בעקבות הטיפול.
אני מודה לך רבקה על כל העזרה והתמיכה❣️
ריקי,
אמא של א.
תודה ענקיתתת….
אני רואה שיפור ענק אצל אריאל בכל התחומים
🩷🩷🩷❤️❤️❤️❤️
רבקה יקרה,
כשמך כן את ממלאה ונדיבה.
את מדהימה העברת את הקורס בצורה נפלאה ביותר בצורה אמיתית כאילו כיף להפתח אלייך.
ולדבר על הכל אין לי ספק שהגעת אלי ללב רק בגלל האוטנתיות שלך.
וזה כל כך כיף לקבל ממך!
תודה רבה על הכל.
מירב
כותב לך כעת כיוון שאני מרגיש כבר עכשיו געגוע עז, ואני לא מפסיק לדמוע.
בנוסף אני רוצה להודות לך על שנה מדהימה בה נכנסת לי ללב כמו חץ, שנה שהיה בה המון המון המון שינויים של תפיסות עולם שלי – ועזרת לי להסתכל על המון דברים בפאן החיובי.
שינויים של מקום שינויים של מורים, ועוד המון מקרים ושינויים בהם עזרת ותמכת בלי שאפילו ביקשתי…
תודה רבה רבה רבה רבקה היועצת שלי,
אני כל כך מתרגש ואני מרגיש שהייתה לי זכות אדירה!!! להכיר אותך תודה תודה תודה (אין סוף) זכות עצומה שלא ניתן לאמוד אותה, תודה ❤❤❤
א.ש 3
מסכימה עם הבנות. היה פשוט תענוג!
רבקה, תודה על ההסברים המעמיקים ועל נקודת המבט החדשה שהענקת לנו על דברים שאנחנו כבר מכירות.
היה מלמד ומעשיר מאוד!
🌹❤️❣️🌹
תודה רבה גם לך רבקה יקרה,
הייתה השתלמות מעולה מכל הבחינות🥰
גילי – רכזת מתיא
הי רבקה,
רציתי להודות לך באופן אישי היתה השתלמות מדהימה…
מזמן לא נהנתי כך מהתכנים שנחשפתי אליהם.
ההשתלמות הייתה מלווה במגוון אמצעי הוראה זום מאמרים סרטונים שלך והכל הועבר בצורה נינוחה ונעימה.
כל כך נרתמתי שלא נעדרתי משום מפגש וקראתי כל מאמר בשקיקה…
יישר כח ואמן שיהיו עוד השתלמויות שלך,
אשמח להרשם גם בעתיד.
תודה והיה נעים להכיר❤️
רבקה יקירה,
וואוו כמה עוצמתי ומעניין לקרוא את החוויות מהקורס דרך העיניים של הגננות.
שמחה ומתפעלת על כך שיצאו נשכרות מהקורס תוך השלכה ישירה לעבודה היומיומית,
ותודה שוב לרבקה אלקובי על למידה משמעותית ומקצועית עבורכן.
בברכה,
לבנה נחמני
מנחה מחוזית גיל הרך משרד החינוך.
היי רבקה יקירה,
אהלן, תודה רבה, נהניתי מאוד עד כדי כך שלא יכולתי לפספס שום מפגש, כולן היו מענינות ומעמיקות אשמח להשתתף בעתיד בעוד השתלמויות מיוחדות.
בהערכה,
סוהאד.
דוקטורנטית רבקה יקירה,
אני אמא של אגם,
רוצה להודות לך מהלב אל הלב!
את לא יודעת איך שהצלחת לגרום לילדים שלי להשתנות בזכות ההנחיה שלך והמשחקים המדהימים הם היום הרבה יותר נינוחים וההתנהגות שלהם עם מודעות וסיפוק עצמי…
את פשוט שליחה!!!
רבקה יקרה
תודה רבה על הכל,
על שנתיים מלאות עומק ולמידה משמעותית,
נהנתי מאוד ויצאתי עם ארגז כלים משובח להמשך הדרך.
תודה שנתת מענה לכל שאלה ותמיד היית זמינה עבורנו
❤️❤️
שוגי,
קרית מלאכי
רבקה היקרה,
מה שלומך?
מקווה שאת בסדר עד כמה שאפשר בתקופה הקשה הזאת.
בטח עוזרת להמון ילדים שעברו טראומה בעקבות מה שקרה.
תודה רבה על העזרה לליזה. היא אמרה שאחרי שיחה איתך היא יותר שמחה ומאושרת.
מעריכה מאוד.
בתקווה לימים שקטים ❤️
שבת שלום ❤️
עבורי חוויית הלמידה בקורס זה – תנועתית מעצם הדרישה למשימות שונות ומגוונות וגמישה מעצם היותה מאפשרת חשיבה פתוחה ויצירתית שניתן היה לייחס לה משמעות סובייקטיבית.
הרגשתי שהלמידה הייתה ממקום של מודלינג, ניסיון, רצון טוב, אמונה ואהבה. ועל כך, תודה לך רבקה.
אסיים בדבריו של המשורר אהרון בס, כמה עמוק / אהרון בס:
כמה עמוק אתה מסוגל לגעת בנפשו של אדם אחר קשורה אך ורק בכמה עמוק אתה מסוגל לגעת בנפש שלך עצמך.
רבקה יקרה!!
תודה על האפשרות וההזדמנות "לגעת…"
שריתה
רבקה יקרה!
ברצוני לציין לשבח שהקורס והלמידה הייתה מקצועית מאתגרת ומעניינת.
אני יוצאת עם כלים רעיונות ומחשבות חדשות, שיקדמו אותי בעבודתי בגן, המסע היה עבורי למידה משמעותית, חשפה בפניי שיטות יעילות ותורמות על מנת ליצור הצלחה בהעצמת היכולות האישיות של התלמידים והילדים.
יישר כח גדול.
נורית דבקר
רבקה יקירה,
תודה על הכלים המשמעותיים שאת נותנת בקורסים שלך!
העקרונות נותנים הבנה ומשמעות לתהליכים, והתרגילים שאת נותנת והכלים אני מיישמת בגן ועם הילדים שלי וזה מדויק ועמוק!
את מהווה מודלינג והשראה אני כ"כ נהנית…
תודה רבה!
רחל דוידוב
גננת, אשדוד.
הי רבקה,
אני מרגישה צורך עז לכתוב לך תודה,
תודה על הפגישה המקצועית, על ההבנה, הכנות, האמפטיה, וההכלה.
את מושכת בחוטים ברגישות ועדינות תוך אסרטיביות והשגת מטרות.
כיף לפעמים להיות בצד השני לדעת שיש על מי לסמוך ואפילו להשען ולהרגיש שיהיה בסדר.
למדתי ממך, יצאתי מלאת תקווה.
כל הכבוד לך את אלופה!!!
ל.ר

















