מרכז הרמוניה
מרכז התפתחות ומומחיות
לעולם החברתי-רגשי
מי אנחנו
כל חיינו אנו מחפשים אחרי מילת המפתח ״איזון״.
אנו מוצפים מהלחצים של החיים ההזדמנויות הבלתי פוסקות, מהרצון שלנו לממש את עצמנו ומהמציאות מתנגשת מול העיניים. ילדים עם קשיים רגשיים, תחושתיים חשים מבולבלים וזקוקים לתיווך מתמיד על מנת לעשות סדר בעולמם הפנימי.
כאן בהרמוניה בתהליך משותף ילד-הורה-מטפלת נאפשר לילד כלים לגלות בעצמו את הכוחות שבו, לעשות סדר, גבולות פנימיים, לגלות מי הוא וללמוד על עצמו.
ההורה יחווה את הקשר ממקום בטוח תוך הבנה לצרכי הילד עם הדרכה משותפת.
מתבגרים שזקוקים לתהליך טיפולי על מנת להבין את עצמם, לשחרר מחשבות, התחברות לזהות ולעולמם הפנימי.
בתי ספר, ארגונים וכל מי שמגיע איתנו במגע אנו נותנים את המענה הטוב ביותר באמצעות סדנאות, פיתוח מקצועי והכשרות, משחקים וערכות חברתיות רגשיות!
הרמוניה זו הכתובת, תוך ניסיון לתת מענה מעמיק לכל קושי או בעיה…
מוצרי המומחיות שלנו
משחקים חברתיים רגשיים
המשחקים והערכות שלנו יכולים לפתוח כל מפגש חברתי וטיפולי, ליצור את השיתוף פעולה דרך החוויה ההשלכתית ואימון השרירים הרגשיים המוביל לשינוי משמעותי.
רוצים שהילד שלכם יהיה מיומן חברתית, מווסת רגשית? היכולת שלו להתנהל עם הסביבה תהיה פשוטה וקלה יותר?
מחקרים מוכיחים שההשפעה הישירה של הורה מיטיב גדולה במאות אחוזים מכל השפעה אחרת.
קורסים אונליין
קורס אונליין הוא ההזדמנות ליצור את השינוי האופטימלי ורכישת הידע ללא יציאה מהבית. בזמן ובמרחב הנוחות שלך. הקורסים כוללים התפתחות אישית, הורית ומקצועית. בחר.י את הקורס המתאים לך להתפתחות המקצועית שלך..
חנות הקורסים היא המרחב למומחיות שלכם שתוביל אתכם להצלחה ולהבנת העולם הרגשי חברתי שלך ושל ילדיך באופן הטוב ביותר! תוכלו לתת מענה מקצועי ולהיות המומחים של עצמכם ושל המונחים שלכם…
התוכניות החינוכיות שלנו
טעימה מהתכנים
בסרטון זה תחוו טעימה מהתכנים, הרוח וההשראה שאנו מעניקים לכל משפחת מרכז הרמוניה ולכל מי שרוצה לקחת חלק בהתפתחות הרגשית החברתית.
לקוחות מספרים
רבקה היקרה❤️
ברצוני להודות לך על מפגשי הפסיכותרפיה הקבוצתיים שבתי השתתפה בבית ספר פסגות.
המפגשים נועדו על מנת לסייע לה להתמודד עם מצוקת חרדה שלה, והקשיים חברתיים.
ממפגש למפגש בתי עברה תהליך חיובי ומעצים, ונפתחה לסביבתה, תוך שיפור המיומנויות החברתיות שלה. ביטויי החרדה פחתו לאט לאט ובהדרגה והשינוי ניכר גם בכיתה וגם בבית. המפגשים היו מאוד יעילים והיית זמינה וקשובה לילדה לכל אורך התהליך. הילדה בטחה בך ונתנה בך אמון מה שהביא גם לשינוי הרגשי שעברה.
אנו מודים מאוד על המפגשים איתך שחיזקו את בתי והעצימו אותה תוך מתן כלי התמודדות עם הקשיים הרגשיים שחוותה.
תודה רבה,
אמא של מ.
"איננו מחדשים דבר,
עבודתנו היא רק להאיר על מה שחבוי בתוכו של אדם"
(ר' מנחם מקוצק)
רבקה יקרה, זה פשוט את! הארת אותי ואת דרכי…
כל מילה שאוסיף תגרע.
תודה
ושוב תודה…
רבקה היקרה,
מה שלומך?
מקווה שאת בסדר עד כמה שאפשר בתקופה הקשה הזאת.
בטח עוזרת להמון ילדים שעברו טראומה בעקבות מה שקרה.
תודה רבה על העזרה לליזה. היא אמרה שאחרי שיחה איתך היא יותר שמחה ומאושרת.
מעריכה מאוד.
בתקווה לימים שקטים ❤️
שבת שלום ❤️
מסכימה עם הבנות. היה פשוט תענוג!
רבקה, תודה על ההסברים המעמיקים ועל נקודת המבט החדשה שהענקת לנו על דברים שאנחנו כבר מכירות.
היה מלמד ומעשיר מאוד!
🌹❤️❣️🌹
רבקה יקרה
תודה רבה על הכל,
על שנתיים מלאות עומק ולמידה משמעותית,
נהנתי מאוד ויצאתי עם ארגז כלים משובח להמשך הדרך.
תודה שנתת מענה לכל שאלה ותמיד היית זמינה עבורנו
❤️❤️
שוגי,
קרית מלאכי
שלום רב!
ברצוני להודות מקרב לב, על המרצה הגב' רבקה אלקובי.
היא מלמדת מאד מעניין, והכי הכי אהבתי שהיא נותנת לנו כלים פרקטיים מאד לעבוד עם ילדי הגן וזה עוזר לי גם עם הילדים שלי.
היא אישה עם ידע רחב ונירחב, מקצועית ועם חיוך ואמפתיה מדהימה!!!
תודה ענקית!
שירה הלוי
גננת מובילה, ירושלים
רבקה אהובה ויקרה,
הישג מרשים במיוחד!!!
ולא מפתיע כלל…
בורכת בכישורים מופלאים ואת מנצלת אותם לשליחות משמעותית בדורנו.. חוסן והעצמה לילדי ישראל באשר הם!
תבורכי ותראי ברכה ושמחה בעמלך הרב.
לכבוד הוא לנו.. שאת חברתנו
🩷🩷👑
רבקה יקרה,
מדהים ביותר, את לא מבינה איזה סדר זה עשה לי בנושא המנהיגות, פשוט וואו.
אני הולכת שוב לשמוע את ההרצאה שלך, להפנים עוד, פשוט מיוחד והתחברתי הכי למנהיגות בהדדיות, אני כך פועלת בגני, רק מה, לפעמים כשאני בלחץ אז אני מחפשת את השליטה הזו שלא תברח.
את אלופה.
מירב כהן
רציתי לומר שהיה מפגש מאוד מעניין ומשמעותי. שמחתי לפגוש אותך פנים אל פנים.
את מרתקת וחכמה, והיה לי מאוד נעים להקשיב לך.
הדרך שבה דיברת על החוזקות הקיימות ונתת לי להבין דברים חדשים שלא חשבתי עליהם קודם הייתה מעוררת מחשבה ומעשירה מאוד.
תודה רבה על למידה חשובה ומעמיקה.
מורן סרויה
דוקטורנטית רבקה יקירה,
אני אמא של אגם,
רוצה להודות לך מהלב אל הלב!
את לא יודעת איך שהצלחת לגרום לילדים שלי להשתנות בזכות ההנחיה שלך והמשחקים המדהימים הם היום הרבה יותר נינוחים וההתנהגות שלהם עם מודעות וסיפוק עצמי…
את פשוט שליחה!!!
תודה רבה גם לך רבקה יקרה,
הייתה השתלמות מעולה מכל הבחינות🥰
גילי – רכזת מתיא
רבקה,
את אחד העוגנים המרכזיים של חיינו, שעזרו לנו לחוש התקדמות גדולה באתגרי חינוך ילדינו…
יצאנו למסע ובזכותך הרגשנו מה המתנות שנוכל לקבל על אף ה"אבחנה הכבדה"…
תודה על המקום המכיל שהענקת לנו להציף את האתגרים ולדעת שזו לא אשמה, העצמת והארת את יכולותינו, הזכרת לנו לנשום וליווית ללא לאות…
תקצר היריעה אז בקצרה 🙂
אוהבים, מעריכים ומודים…
א.ש 2
עבורי חוויית הלמידה בקורס זה – תנועתית מעצם הדרישה למשימות שונות ומגוונות וגמישה מעצם היותה מאפשרת חשיבה פתוחה ויצירתית שניתן היה לייחס לה משמעות סובייקטיבית.
הרגשתי שהלמידה הייתה ממקום של מודלינג, ניסיון, רצון טוב, אמונה ואהבה. ועל כך, תודה לך רבקה.
אסיים בדבריו של המשורר אהרון בס, כמה עמוק / אהרון בס:
כמה עמוק אתה מסוגל לגעת בנפשו של אדם אחר קשורה אך ורק בכמה עמוק אתה מסוגל לגעת בנפש שלך עצמך.
רבקה יקרה!!
תודה על האפשרות וההזדמנות "לגעת…"
שריתה
ד"ר רבקה היקרה,
במסגרת התוכנית החברתית שלכם במרכז הרמוניה בבית הספר זכינו שהתלמידים יהיו בתהליך משמעותי של למידה חברתית דרך משחק וחוויה.
הצוות של מרכז הרמוניה הפגין מקצועיות רבה, בהירות ורגישות רבה גם ברגעים של אתגרים התנהגותיים מצד התלמידים ידע להגיב בנעימות, בסבלנות ובאופן מכבד.
במהלך המפגשים הילדים למדו, באמצעות משחקים חברתיים חווייתיים ותואמי גיל, מהי אחריות אישית, חברות טובה, שיתוף פעולה וכבוד הדדי.
ניכר היה כי התלמידים הגיעו לכל מפגש בשמחה ובציפייה, ואף הביעו אכזבה עם סיום הפעילות.
שמחנו מאוד לארח את התוכנית בבית ספרנו ולשים דגש על חיזוק האקלים הכיתתי והחברתי, מתוך אמונה כי מיומנויות חברתיות הן בסיס חיוני לצמיחה אישית וללמידה מיטבית.
בהערכה והוקרה,
בת אורן
מנהלת ביה"ס חמד הרב קוק
רבקה היקרה!
לעונג לנו להביע תודה והערכה על היותך חלק מצוות היחידה לכניסה להוראה במכללה האקדמית אחוה.
בשנה מורכבת ולא רגילה זו, נרתמת למשימת ההוראה וגילית נכונות, גמישות והכלה של הסטודנטיות בסדנא שלך.
אנו בטוחות שבכל מקום בו תהיי, תתרמי רבות מניסיונך ומאורך רוחך לקידום ולרווחת מורים וסטודנטים.
אנו מאחלות לך המשך עשייה מבורכת בשדות החינוך ומקוות שבעתיד יצטלבו דרכינו ונשוב ונשתף פעולה.
בהערכה רבה רבה
דר' יעל שגב, ראשת היחידה לכניסה להוראה
דר' אורנה הייזמן, רכזת חממות
המכללה האקדמית אחוה
היה מפגש מעניין, מלמד ונעים.
תודה רבה!!
🩷🩷
רבקה יקרה,
אני לא מהמחמיאים והאופטימיים
הבן שלי כבר בן 14… ולא האמנתי שמשהו ישתנה…
שתדעי שהזזת לו כמה מחשבות ודפוסים בראש וזה מבורך…
הוא פשוט אחר… אפשר לשוחח איתו ולהניע אותו לעשיה חיובית.
תודה שהכרנו אותך ושאת שליחה נאמנה…
מעריכים
אחוה וניר
רבקה יקרה,
תודה על הגישה הבהירות והמקצועיות!!
בקורס נחשפתי למושגים חשובים והכרחיים להתמודדות עם אתגרים ומשברים שונים. במציאות זו קיימות תגובות נפשיות פיזיות ופסיכולוגיות המשפיעות על התפקודים השונים במעגל האישי המשפחתי הקהילתי ועוד. המודל הסלוטוגני המוביל לתחושת קוהרנטיות יש בו מימד השפעה כביר על היכולת להתנער ממשבר ולקחת חלק פעיל בתקומה האישית ובהשפעה על האחר ובסיפור שלי, היכולת לנהל את עצמי ולהצליח להשפיע באופן מיטבי על המעגלים בסביבתי. הקורס אפשר לי להתבונן ממעוף הציפור על התהליכים האינטנסיביים אותם עברתי בשנה האחרונה, לשאוב כוח ולטפוח לעצמי על השכם!
ושנדע ימים טובים יותר ובע"ה יחד ננצח!!!
בהערכה רבה,
אביבה.
רבקה יקרה,
כותבת לך כמה מילים מהלב כפרידה…
עזרת לי בימים היותר קשים כמורה בביה"ס הצומח שלנו, הגישה החיובית שלך עודדה את רוחי ועצותייך הוכיחו את עצמן כמוצלחות בשטח.
ניכר כי ניסיונך המקצועי מוביל אותך בעבודתך.
גם הורים שנעזרו בשרותייך הייעוציים הביעו את תודתם הרבה במהלך השנה בפניי כמחנכת הכיתה, והתרשמו מיכולותייך הגבוהות לסייע לילדים במצוקה.
מקווה שילדים רבים במערכת החינוך ייהנו מתמיכתך המקצועית.
באהבה,
מ.מ
רבקה אהובה,
את נפלאות המקצועיות, האיכות והסבלנות למדנו ממך, שנה שלמה של מפגשים מעצימים אנו בטוחות כי מכאן יצאנו עם כלים מתאימים…
מקוות להיות נשות החינוך שכיוונת אותנו להיות:
רגישות, אחראיות והכי חשוב על אף ילד לא מוותרות תוך הקשבה וראיה רחבה.
סטודנטיות ח"מ
רבקה יקירה,
תודה על הכלים המשמעותיים שאת נותנת בקורסים שלך!
העקרונות נותנים הבנה ומשמעות לתהליכים, והתרגילים שאת נותנת והכלים אני מיישמת בגן ועם הילדים שלי וזה מדויק ועמוק!
את מהווה מודלינג והשראה אני כ"כ נהנית…
תודה רבה!
רחל דוידוב
גננת, אשדוד.
בננו מטופל באופן מוצלח ביותר אצל רבקה אלקובי שמתמחה בטיפול בילדים על הספקטרום האוטיסטי.
היא מסייעת לו בהקניית כלים להתמודדות בחיי היומיום, זיהוי סיטואציות חברתיות ובניית אנציקלופדיה חברתית.
בננו זקוק מאוד לכלים אלו על מנת להשתלב עם חבריו לכיתה.
מטפלים אחרים בקופה לא הצליחו לענות עבורנו על צרכים אלה הייחודיים לילדי ה-ASD.
רבקה מצליחה להעניק לו טיפול הוליסטי מנקודת מבט מרחבית ייחודית.
מודים ומוקירים את מי שאת בשבילנו…
ההורים
ובנימה אישית אלייך רבקה!
אני מודה לך מעומק ליבי על ההזדמנות ללמידה משמעותית אמיתית ומהנה ועל היותך שליחה של נושא ותחום כל כך חשוב! נהניתי מכל רגע ולמדתי המון! תודה על הזדמנות לבהירות וריפוי אמיתי עבורי ועבור הילדים שלי/שאיתי.
מברכת אותך בהמשך עשייה נפלאה, מלאה באור שפע ואהבה!
אעביר הלאה לכל המעוניין, הורים וילדים, אנשי מקצוע וקולגות ובפרט לאחותי עופרה יוסף נגר, מרפאה בעיסוק התפתחותית ומטפלת הוליסטית שמאוד התרשמה ואהבה לשמוע על ההשתלמות.
בהערכה גדולה אלייך, בברכת בריאות איתנה וחג שמח.
רבקה יקירה,
תודה רבה על המילים החמות ועל הליווי לאורך כל הדרך 💫
שמחה מאוד על ההזדמנות לקחת חלק, ללמוד, לשתף ולהתפתח .
אשמח להמשיך ולהיות חלק גם בהמשך בתוכניות ובהשתלמויות הבאות ❤️
בהערכה רבה!
חנאן.
ד"ר רבקה היקרה!
רוצה לומר לך תודה רבה על השתלמות יוצאת דופן, שונה, שתורמת כה רבות לנו באופן אישי ובאופן מקצועי.
תודה על ארגז כלים עשיר מגוון ומיוחד.
הערכה נהדרת, משופעת ברעיונות אדירים ובאביזרים איכותיים. ישר כח.
תודה על הכבוד הרב שנתת לנו.
על הסבלנות והסובלנות, על האמפתיה ועל מגוון הרעיונות והפעילויות.
השתלמות מבורכת.
תודה רבה🙏❤️
שבת שלום🍷🇮🇱
בהוקרה, שלומית מנהלת גן.
כותב לך כעת כיוון שאני מרגיש כבר עכשיו געגוע עז, ואני לא מפסיק לדמוע.
בנוסף אני רוצה להודות לך על שנה מדהימה בה נכנסת לי ללב כמו חץ, שנה שהיה בה המון המון המון שינויים של תפיסות עולם שלי – ועזרת לי להסתכל על המון דברים בפאן החיובי.
שינויים של מקום שינויים של מורים, ועוד המון מקרים ושינויים בהם עזרת ותמכת בלי שאפילו ביקשתי…
תודה רבה רבה רבה רבקה היועצת שלי,
אני כל כך מתרגש ואני מרגיש שהייתה לי זכות אדירה!!! להכיר אותך תודה תודה תודה (אין סוף) זכות עצומה שלא ניתן לאמוד אותה, תודה ❤❤❤
א.ש 3
צוות יקר,
רציתי לשתף שהשתתפתי היום בהרצאה של רבקה אלקובי האלופה.
היה משמעותי, מקצועי ומרגש. נכנסו מלא אנשים ושיתפו ברגשות ובתחושות.
ממש היו צריכים את התמיכה המקצועית של רבקה.
תודה רבה רבקה יקרה❤️
ז'נה, אשדוד
רבקה אהובתי,
לא יכולה שלא לשתף אותך ברגע כל כך מרגש.
כסטודנטית שלך, אני זוכרת את השיחה ההיא על ליקויי למידה – שיחה שנחרטה בי.
שיתפתי אותך על בתי, מור, שלמרות הקושי – כל כך רצתה ללמוד, ואת עודדת אותי בכל הלב.
אמרת לי שאין סיבה שלקוי למידה לא יכבוש גם את האקדמיה, וזרעת בי תקווה.
בזכות המילים שלך, האמונה והאור שהעברת – אני העברתי לה.
הדרך לא הייתה קלה, אבל היום יש תואר – והלב מתפוצץ מגאווה.
והכל בזכות שיעור אחד – שיעור אמיתי, של חיים.
תודה לך.
אוהבת רחל
❤️❤️❤️❤️
נהנתי לצפות בקורס.
הפלטפורמה נגישה והכלים יישומים.
התחלתי להשתמש עם הבן שלי בנושא השלמת המידע החברתי ואני רואה שינוי.
תודה רבקה!
חיבוק מרחוק..
מירה
שלום רבקה,
זו נדיה לוי, מההשתלמות בימי ראשון, מקרית מלאכי.
מה שלומך?
ברצוני להודות לך אישית על הטיפים הטובים והמועילים!
על הלמידה שנותנת לי כלים שימושיים ביותר בשטח העבודה ובבית עם הילדים שלי.
אין מילים להודות ולהעריך את עבודתך הנאמנה!

















